Nieuwjaarsbijeenkomst Vughts Museum in Raadhuis Vught

Met dank aan het Gemeentebestuur voor de geboden gastvrijheid  hield het Vughts Museum op 16 januari haar jaarlijkse nieuwjaarsbijeenkomst voor de vele vrijwilligers in het prachtige Raadhuis.

Voorzitter Henk Smeets memoreerde de vele activiteiten en gebeurtenissen uit het afgelopen jaar en wees er met trots op dat het Vughts Museum, ondanks het ontbreken van echte huisvesting, toch in staat is geweest tal van activiteiten te organiseren in 2016.  Ook 2017 zal een overbruggingsjaar zijn maar nu met een reëel perspectief op definitieve huisvesting in DePetrus aan het einde van dit jaar.

De plannen werden toegelicht en een voorproefje werd gegeven van de film “Vught en het Water”, één van de thema’s die straks permanent in DePetrus te zien zal zijn.

Ontvangst in Raadhuis Vught

Geanimeerde gesprekken in hal Raadhuis