Vughts Museum zoekt handige vrijwilligers

Vorige maand meldden we dat een akkoord was bereikt over de inrichting van de Petrus. Dat betekent dat nu hard gewerkt gaat worden aan de museumopstellingen in de kerk. Een paar voorbeelden: Er moet een kapel worden ingericht over dramatische gebeurtenissen in Vught. Er moeten winkelpuien worden gebouwd om oude ambachten te exposeren. En over de Tweede Wereldoorlog moet een wand worden opgericht om alle Vughtse oorlogsslachtoffers te herdenken. En zo nog achttien andere ontwerpen.

Timmerlieden, schilders, elektriciens etc.

Voor dit alles zijn meer vrijwilligers nodig.  Daarom zoekt het museum handige mensen die willen komen helpen bij deze werkzaamheden. Dat werk zal niet alleen in de kerk plaatsvinden, maar binnenkort ook al kunnen beginnen in het Vlierthonk (de tijdelijke locatie van het museum).

Aanmelden

Vrijwilligers kunnen zich melden bij Will Vugts, 06-28958441 of willvugts@home.nl